neděle 19. srpna 2012

Krémy na ruce - srovnání

Hezký den všem!

Dnes mám pro vás kosmetický článek. Jsem velký fanoušek tělové kosmetiky, takže o ruzných krémech se zde určitě často dočtete. Krémy na ruce musím mít stále po ruce, pocit vysušených rukou nesnáším, stejně jako ostatně všechny z vás, takže jsem se rozhodla porovnat ty, které mám v současné době doma.

NIVEA - Hand lotion (fluid) - Express Hydration


Krém na ruce, který používám již dlouhou dobu a kupuji si jej opakovaně. Vyhovuje mi, jak je lehký, rychle se vstřebá, má příjemnou parfemaci, takže se jím mohu namazat i během dne a nemusím čekat, dlouhou dobu než budu moct něco dělat, abych si vše, na co sáhnu, neumastila. Ruce jsou po něm pěkně jemné.

Oficiální info si můžete přečíst na webových stránkách Nivea, jejich popis sedí a odpovídá realitě:

Tento krém doporučuji a dávám mu hodnocení: 5/5.


BALEA - Hand and Nagel Balsam - Kamille

Balea v České republice (možná i v Německu :-) vládne našim koupelnám. Nemám od této značky mnoho výrobků, ale tento krém mě nezklamal. Opět se celkem rychle vstřebává, je lehký, také příjemně voní. Jak název napovídá obsahuje výtažky z heřmánku a podle popisu výrobce také panthenol, který hydratuje a regeneruje naše ruce a nehty. Jsem s ním spokojená, dělá to, co slibuje, i když úplný top krém na ruce to není. Balea vyrábí tento krém také v mini verzi o objemu 30 ml, stojí asi 20 Kč, do kabelky ideální věc.

Tento krém doporučuji a dávám mu hodnocení: 4/5.


 GARNIER HAND - Intensive 7 days


Jde o ochranný krém s výtažkem z Aloe Vera pro normální a suchou pokožku. Záměrně si vybírám krémy na ruce, které jsou lehké a měly by se rychle vstřebávat, i tento krém tento požadavek splňuje. Voní hezky, ale neuchvátil mě tak jako Nivea, patří mu proto podobné hodnocení jako krému od Baley.  

Tento krém doporučuji a dávám mu hodnocení: 4/5.





YVES ROCHER - Beauté des Mains

Tento krém je jediný z uvedených, který je mastnější a já ho proto používám spíše na noc.  Jde opět o hydratační krém. Neobsahuje parabeny, což je sympatické. Jeho vůně je taková zvláštní, nelze říct, že by mi úplně vadila, ale je dost intenzivní a taková netypická. Ráno mám po použití ruce pěkně jemné a určitě jsem ráda, že jsem si pořídila také nějaký mastnější krém, na zimu bude ideální. Vzhledem k tomu, že já preferuji lehčí krémy, není to úplně favorit, ale pokud máte vy rádi mastnější krémy, nebo potřebujete suché ruce pořádně promastit, zkuste ho.
Můžete ho najít zde: http://www.yves-rocher.cz/hydratacni_krem_na_ruce


Tento krém doporučuji a dávám mu hodnocení: 3/5.




Pořadí:

1. NIVEA - Hand lotion (fluid) - Express Hydration
2. BALEA  - Hand and Nagel Balsam - Kamille
3.  GARNIER HAND - Intensive 7 days
4.  YVES ROCHER - Beauté des Mains

Jaké krémy na ruce používáte vy? Máte zkušenost s některým z těchto krémů a jak vám vyhovuje?

Všechny fotografie pořízeny by Flexi.

Žádné komentáře:

Okomentovat