úterý 28. srpna 2012

NIVEA Visage - Regenerační noční krém

Krásný den!

Mám velký problém s nočními krémy. Jak už jsem v některém z článků zmiňovala, mám smíšenou pleť a také mám ráda lehké krémy, chápu sice, že noční krém má vyživovat a měl by být hutnější než krém denní, ale i tak jsem většinu nočních krémů pro normální a smíšenou pleť předala mamce, aby je dopotřebovala, protože mi po krátké či delší době užívání prostě připadaly moc mastné a zdálo se mi, že mé pleti nedělají moc dobře. Naposledy jsem si koupila na vyzkoušení Regenerační noční krém NIVEA Visage. Bohužel se mi ho již nepodařilo najít na oficiálních stránkách společnosti Nivea, ale vzhledem k tomu, že jsem jej kupovala před měsícem, předpokládám, že v drogeriích byste jej ještě sehnali. Na krabičce bylo uvedeno, že jde o lehký krém, proto jsem jej do košíku vůbec vložila. Mám totiž již nějaké zkušenosti s krémy od Nivea a nebyla jsem s nimi nikdy moc spokojená. 


Krém má jednoduchý tmavě modrý skleněný obal s plastovým víčkem, objem 50 ml. Cena kolem 100 Kč. Když jej otevřete vybaví se vám vzpomínky na dětství, protože voní naprosto totožně jako klasická kulatá NIVEA v plechovém kelímku. Komu tato specifická vůně vadí, ať tedy raději vybere krém jiný. Kdo se přes tuto parfemaci přenese, ať pokračuje dál. Krém je bílý a skutečně má lehčí konzistenci než na jakou jsem u nočních krémů zvyklá, pěkně se roztírá o vstřebává. Ráno se probudíte s vláčnou pletí bez pocitu, že jste si ucpali póry nějakou sádlovitou hmotou. Používám jej zhruba měsíc a zatím nepociťuji, že by na mou pleť měl nějaké negativní vlivy. Zatím nevím, zda si jej koupím znovu, zřejmě se pokusím hledat mezi dalšími nočními krémy svého favorita, ale rozhodně budu mít tento krém v hlavě a pokud se mi nebude dařit sehnat lehčí noční krém, sáhnu po něm znovu.



Tento krém vám doporučuji a dávám mu hodnocení: 4/5.

1 komentář:

  1. Tento krém teď také používám a jsem s ním spokojená. Není to sice nic, z čeho bych si sedla na zadek, ale je dobrý, pěkně hydratuje a zvláční pleť bez zatížení.

    http://mojekosmetika.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat