pátek 14. září 2012

Maybelline: BB Cream vs. Pěnový make-up

Hezký den,

dnes jsem si pro vás připravila recenzi na dva produkty značky Maybelline, které jsem si koupila na konci srpna a zkoušela jsem je tedy asi 14 dní, takže jsem snad již schopná vám své názory sdělit.

Začnu BB krémem Dream fresh BB nechci řešit, zda jde o BB cream, nebo ne. Chci se spíš zaměřit na to, zda produkt splňuje to, co slibuje a zda mi vyhovuje. V drogerii najdete 4 odstíny, já jsem se rozhodovala mezi dvěma světlými odstíny, nakonec jsem si vybrala odstín light, i když když jsem ho viděla, děsila jsem se, jak je tmavý, ale po dlouhém zkoušení a vybírání odstínů jsem zjistila, že to tak zlé nebude. 



BB krém nabízí dokonalou pleť bez efektu make-upové masky a slibuje 8 účinků v 1:

1. zjemňuje nedokonalosti
2. povzbuzuje
3. rozjasňuje
4. přizpůsobuje se odstínu pleti
5. viditelně vyhlazuje
6. hydratuje celý den
7. SPF 30 UV ochrana
8. bez obsahu olejů, nemastí

BB krém jsem si nadšeně přinesla domů a nanesla hned na pleť, následovalo ale mírné rozladění, patlám to na pleť a nevidím rozdíl, mírné zarudnutí na tvářích a na nose nezmizelo, všechny pupínky byly úplně stejně vidět, prostě jako bych si na pleť nenanesla vůbec nic. Ovšem, najednou koukám a ono se to mění, červená místa mizí, pleť se sjednocuje a vypadá celkem pěkně. Na pupínky nanáším korektor a je vymalováno. Pro jistotu přepudruji, abych se neleskla. Mám pocit, že na pleti nic nemám, celý den se prohlížím v zrcadle jsem z toho nesvá. Nenechám se odradit a další den opět beru do ruky BB krém, jsem připravená, že efekt nebude vidět hned, za chvilku mám pleť sjednocenou, ale není na ní vidět, že bych na ní něco nanesla. Další den zkouším bez pudru. Opět celý den kontroluji, nelesknu se, pleť vypadá večer stejně jako ráno. Dál už používám bez obav a bez pudru, vím, že na pupínky musím vyzrát korektorem, ale jinak službu udělá pěknou. Tenhle výrobek beru, budu ho používat a možná koupím znovu. Objem 30 ml, stálá cena 199,- Kč, já jsem ho koupila za 149,- Kč.




Druhým produktem od značky Maybelline, který jsem chtěla vyzkoušet a hned sem po něm sáhla, když jsem ho viděla, je Dream nude airfoam make-up.


Z letáčku jsem se dozvěděla, že jde o nejlehčí make-up všech dob - senzačně lehký, senzačně přirozený. V drogerii bylo v nabídce osm odstínů, podle zkušeností vím, že pro mě připadají v úvahu vždy jen dva nejsvětlejší, takže beru jeden z nich, zatřepu, zmáčku pumpičku a na ruce mám asi tunu hnědé pěny. Pozor tedy, až budete zkoušet, mačkejte LEHCE! Tak jsem to setřela, aplikuji tentokrát malé množství, pěkně se to rozmazává, odstín celkem sedí, zkouším další odstín, také nevypadá špatně, dlouhé váhání, rozhodování a nakonec odnáším Ivory.

Přes den teď testuji BB krém, ale jakmile přichází první večerní příležitost, chci ověřit, jak funguje make-up. Podle návodu je třeba lahvičku důkladně zatřepat, třepu podle mě celkem hodně, stisknu pumpičku, na ruce mám bílou pěnu. Sakra, asi jsem třásla málo, takže znovu. Tentokrát už je to v pořádku, barva odpovídá testeru v drogerii, množství jsem celkem odhadla. Nanáším prsty na obličej a zase nic. Vždyť je to make-up, ten by měl snad krýt, ne? Doufám, že to bude fungovat jako BB a doufám správně, pleť mám sjednocenou, žádné červená místa nejsou vidět, dokonce ani pupínky nejsou moc vidět, on ale ani ten make-up není moc vidět. Na pupínky raději aplikuji trochu korektoru. Podle letáčku už pleť po nanesení nepotřebuje přepudrovat, protože je krásně zmatněná. Raději pudr nanáším a vyrážím. Celý večer drží make-up dobře, vypadá dobře. Opět spokojenost.


Ani jeden z výrobků mě nezklamal, pokud očekáváte, že zakryjete nedostatky, tak tyto výrobky nejsou pro vás. Pokud chcete něco lehkého, co vypadá docela přirozeně, tak můžete oba vyzkoušet. Maybelline ve svých propagačních materiálech hlásá, že in je přirozená, nahá pleť, kterou můžete docílit pomocí těchto jejich produktů a já s tím souhlasím.

Zkoušely jste již tyto produkty? Jak vám vyhovovaly?

4 komentáře:

  1. Popsané vlastnosti se mi docela zamlouvají, možná po některém z nich kouknu, až budu shánět něco nového... :)

    OdpovědětVymazat
  2. Maybelline BB ano, ale ne jeho českou verzi:-) Asijská 8in1 je mnohem lepší!

    PARIS-LONDON giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je mi jasné, že se to nedá srovnat, ale když mám volit BB z drogerie v ČR, tak jsem s tímhle spokojená, ale nad nějakým tím pravým asijským se už dlouho zamýšlím :-).

      Vymazat