pondělí 8. října 2012

Moje Ladybox

Krásné pondělí!

Vrátila jsem se včera z krátké dovolené a už v autě jsem začala přemýšlet, jakým článkem začnu další pracovní týden. Pak jsem otevřela dveře bytu a na stole ležela krabička. Aha, konečně mi taky přišla Ladybox, tak jsem hned nadšeně rozbalila. Poprvé jsem o Ladybox četla u Rendy a hned jsem se zaregistrovala, samozřejmě, ale na mě žádná krabička nevyšla. Pak jsem se zaregistrovala na Senzabox a ani ta na mě nezbyla. Nakonec jsem ale zachytila na FB, že si lze Ladybox ještě objednat, tak jsem to zkusila, a to i přesto, že už na milionu blogů byl odtajněn její obsah. Já jsem ale prostě chtěla mít taky svojí krabičku :-). Nakonec jsem moc spokojená. Nebudu popisovat balení, ani celý proces rozbalování, ale letem světem bych prošla výrobky, které jsem měla ve své Ladybox a jak se mi pozdávají na první pohled. To, co mě pak skutečně zaujme po náležitém vyzkoušení případně rozsáhleji zrecenzuji. 



Garnier - BB Cream
Začnu výrobkem, který byl nejvíce diskutovaný u všech majitelek Lady krabiček. Já tento BB Cream také mám doma a zpočátku jsem ho pravidelně používala, úplně mi nesedí, protože se celkem brzo lesknu, ale pudr to trochu zachrání. Zkusím ho udat mezi kamarádkami, ale pokud se mi to nepodaří, tak jej někdy v budoucnu, až mi dojdou všechny tónovací krémy, či podobné přípravky, načnu a budu občas používat. I já bych uvítala jiný výrobek namísto tohoto, ale protože se mi líbí ostatní produkty, jsem ochotná tento tolerovat.

Iswari - snídaňová směs Nepražené kakao
Zajímavá myšlenka šoupnout do kosmetické krabičky jídlo, asi by se hodilo spíše do jiného projektu. Kakao ale určitě využiju. Víc k tomu asi není moc co říct.

lak na nehty Color club - Campire red
Laku jsem se trochu bála, respektive měla jsem obavy, která barva na mě vyjde, i když mám ráda výrazné nehty, nějaká neonově žlutá by pro mě byla leda tak na nehty na nohou. No a já dostala červenou. Jaká barva laků je více nesmrtelná a univerzálnější než tato? Určitě se v mé sbírce neztratí a na tento výrobek  bude recenze určitě. V lahvičce je znatelný zlatý shimmer, jsem zvědavá, jak bude vypadat na nehtech. Z laku mám tedy radost.


Sebamed - Balzám na ruce a nehty
Krémy na ruce mám ráda a miniatury těchto krémů nosím v kosmetické taštičce v kabelce, abych se netahala s velkými krémy a ubrala tak zátěže svým zádům. tento vzorek mám sice jen 10 ml, takže moc dlouho nevydrží, ale využiju ho na 100 %. Je příjemně lehký a docela dobře voní.

Sebamed - Mycí emulze s olivovým olejem na obličej a tělo
Vždy když jedu někam na víkend, nebo i déle beru si místo velkých sprchových gelů vzorky, ušetřím tak opět váhu a místo, takže zase platí, že do poslední kapky tento vzorek vypotřebuji.

Pure Fiji - tělové máslo s vůní karamboly
toto je zatím můj favorit z mojí krabičky. Strašlivě se mi líbí vůně tohoto tělového másla. Zkoušela jsem na rtech a zůstaly po tomto máslu opravdu jemné. Vyzkouším i na suchá místa, ale díky své vůni asi zaujme místo na mém psacím, nebo nočním stole a budu jím rozmazlovat jak svůj nos, tak své rty. 

Nobilis Tilia - Balzamický krém Elizabeth
Toto je druhý výrobek v plném balení a jsem na tento krém opravdu zvědavá, obsahuje kozí syrovátku a aloe vera, měl by vypnout pokožku, zmírnit podráždění, prospět citlivé pleti a působit i proti akné. slibuje toho celkem dost a uvidíme, jak si povede. Pokud mi nebude sedět, myslím, že mamka ho ocení.

Když to shrnu tak čtyři výrobky využiji určitě, lak a krém na obličej musím vyzkoušet, ale pravděpodobně je upotřebím, no a BB cream si svůj osud snad také najde. Výrobky ze Senzabox se mí na blozích líbily víc, ale jsem spokojená i s tím, co mi nabídla Ladybox, v dalším měsíci objednám zřejmě obě krabičky (pokud na mě vyjdou) a pak se budu rozhodovat, jestli budu v nákupech některé z krabiček pokračovat.

Objednaly jste si svoji krabičku, byly jste spokojené, nebo zklamané?


2 komentáře:

  1. Na mě se teda nedostala, ale nakonec mi to tolik nevadí...počkám si na říjen a snad budou krabičky trochu více personalizované :) Hlavně by měly přijít všem tak nějak stejně, takže bude snad o překvápko postaráno.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak snad budou krabičky pokračovat ke spokojenosti všech, doufám,že všem přijdou stejně, teď to byl takový zmatek :-)

      Vymazat