čtvrtek 18. října 2012

Paletka 88 očních stínů

Krásný den všem,

doufám, že vám tento týden pěkně utíká a že se těšíte na  víkend. Já tu mám pro vás dnes připravenu recenzi na paletku 88 očních stínů, kterou jsem si objednala z eshopu Plum Foolery ihned jakmile tento eshop spustila. Od té doby, tedy zhruba jeden měsíc, nepoužívám téměř žádné jiné stíny, abych paletku pěkně ozkoušela a také z toho důvodu, že mi prostě vyhovuje.




Paletka má velikost knihy formátu A5, obal je černý, lesklý, jednoduchý bez žádných okras, líbí se mi, jen je na něm samozřejmě vidět každý otisk prstu, prach, případné nečistoty od stínů, ale snažím se být k paletce ohleduplná, takže po tom měsíci myslím nevypadá nijak zle :-). Paletka je poměrně pevně uzavřená, ale otevírá se dobře a nehty jsem si zatím nevylámala, jen mě občas trochu odře lak. 

V horní části paletky je umístěno zrcátko, což je šikovné, když budete chtít s paletkou cestovat. Vedle zrcátka pak najdete z obou stran upevněné pěnové aplikátory, které jsem ještě nepoužila a zřejmě nepoužiju. Houbičky jsou napojeny na tenký plastový plátek, vypadá to trochu chatrně, ale v nouzi by asi posloužily.

No a v druhé části už najdeme to oč tu běží, 88 drobných koleček očních stínů přikrytých průhlednou fólií. Paletka nabízí jak matné, tak třpytivé oční stíny. Můžete si vybrat z velkého množství hnědých a béžových odstínů, ale jsou zde i žluté, vínové, černé či zelené stíny. Není to žádná divočina, spíše odstíny, které můžete použít na denní nošení, ne nabarevné experimenty. Já do práce nosím většinou hnědé stíny, takže s touto paletkou se můžu opravdu vyřádit a zatím jsem ani jeden den neměla stejnou kombinaci stínů. Hrozně mě baví se ráno podívat na paletku a nechat se inspirovat k tomu, které stíny dnes přijdou na řadu. Stíny se pěkně nanáší, nepráší, čímž trochu trumfují moji paletku od Sleek, protože ta práší docela dost. Výdrž je skvělá, celý den mám oči stejné, ale nutno dodat, že s použitím báze pod oční stíny. Bez báze je výdrž slabší, ale pár hodin vydrží i tak. Paletka mě stála 380,- Kč a koupě rozhodně nelituji, využiji ji opravdu vydatně, jen mě trochu mrzí, že zastínila jiné stíny, které doma mám, tak jí budu muset přestat tak protěžovat :-).

Dnes jsem koukala, že je v eshopu vyprodaná, ale snad budou zásoby doplněny a vy budete mít možnost si ji znovu objednat. Pokud uvažujete o koupi větší paletky a chcete spíše přírodní barvy stínů, než zářivé barevné stíny, pak je tato paletka dobrá volba.

Žádné komentáře:

Okomentovat