úterý 23. října 2012

RYOR - AKNESTOP a Ovocné kyseliny

Krásnou středu všem!

Dnes jsem pro vás připravila shrnutí mého měsíčního užívání dvou krémů od Ryoru. Nejprve musím uvést, v jaké situaci se moje pleť nacházela před koupí těchto krémů. Prožívala jsem právě VELMI stresové období, do toho mi trhali dvě osmičky, otekla mi pusa, brala jsem antibiotika, celá pleť se pod tíhou těchto vlivů doslova obsypala drobnými pupínky, zejména na čele a bradě to bylo docela šílené.Už  jsem se chystala do lékárny pro Biodermu Sébium, ale nakonec jsem se dřív dostala do Ryoru na Národní třídě a poradila se s paní prodavačkou, co by se se mnou dalo dělat. Na den jsem si tedy koupila Calming sérum antiakné z kolekce Aknestop, na noc potom krém s ovocnými kyselinami. no a jak tedy krémy hodnotím?


Calming sérum antiakné - Aknestop


Podle oficiálního popisu jde o "přípravek na zklidnění pleti, kde se vyskytují projevy akné, ale i projevy podráždění pleti a záněty. Aplikuje se přes den nebo po velkém, hlubokém čištění pleti. Pleť se zklidní, normalizuje, projevy podráždění ustoupí. Při výskytu akné je ideální jako lehký denní krém, který přes den pleť zklidňuje."



 Sérum jsem před koupí plného balení zkoušela i ve vzorku a už tehdy mě celkem zaujalo. Jde o bílou lehkou tekutinu, snadno se roztírá, ale kvůli tekutému skupenství je třeba si dávat pozor , aby vám při aplikaci neztekla z rukou. Na pleti není sérum vůbec znatelné i parfemace je úplně minimální. Používám sérum denně po dobu jednoho měsíce vždy ráno a také po použití čistící pleťové masky a pupínky jsou pryč. Samozřejmě na stav pleti měl vliv i úbytek stresu a účinků antibiotik, ale musím říct, že pleť si udržela tento stav i ve dnech měsíční periody, kdy se mi pravidelně nějaké pupínky objeví. Neříkám, že mám nyní pleť hladkou jak miminko, ale rozhodně je v nejlepším stavu co za poslední měsíce byla. S čím mám trochu problém je, že když se na sérum hned nanese make-up, tak se trochu odroluje, takže vždycky nějakou chvíli počkám, než začnu make-up nanášet a pak je to bez problémů. Sérum je v typické ryorácké lahvičce s dávkovačem, takže jej můžete hygienicky  a také ekonomicky nanášet. Objem lahvičky je 50 ml a cena 132,- Kč, což je naprosto skvělé. Jsem s ním moc spokojená, ale bojím se jej přestat používat :-).






Krém s ovocnými kyselinami

Sérum jsem si v podstatě vybrala už před návštěvou Ryoru, paní prodavačka mě jen ujistila ve výběru. Pak jsem chtěla vyzkoušet nějaký jejich noční krém a paní prodavačka mi podala tento s tím, že mi vyrovná ty nerovnosti na obličeji.  Řekla jsem si proč ho nezkusit.




Oficiální popis:
"Jeho účinek je založen na spojení komplexu přírodních ovocných kyselin a hydratačních látek. Obsahuje látky podporující odstranění nepravidelnosti pleti a změnu pigmentu. Výrazně zjemňuje, rozjasňuje a hydratuje pokožku, vyhlazuje jemné vrásky a celkově omlazuje-nejen vizuálně, ale také biologicky.

Je určen k pravidelné každovečerní aplikaci s výjimkou očního okolí. V případě pocitu suchosti a svírání je vhodná následná aplikace běžného výživného krému podle typu pokožky a věku uživatele. Tento typ přípravku se nepoužívá na pleť citlivou a podrážděnou. Při pravidelném používání se viditelné zlepšení pleti projeví nejdříve za dva týdny."



Už jsem se tu několikrát zmiňovala o tom, že mám velký problém vybrat si noční krém, protože mi přijde, že je na mě vždy až moc mastný. Útočiště jsem překvapivě našla u regeneračního krému od Nivey a teď jsem si přinesla domů krém s ovocnými kyselinami. Po otevření jsem se trochu bála, protože mi přišel docela hutný, ale zdání klame. Krém je hodně hustý, když se do něj zaboříte, tak je docela pevný, jsem zvyklá na tekutější konzistenci krémů na obličej. Po nanesení jsem ale byla nadšená, krém je na obličeji lehounký, nevím o něm a to je pro mě důležité. Parfemace je strašně příjemná, velmi jemná. Ráno mám pleť svěží, dobře "naladěnou".Jestli mi krém vyrovnal nerovnosti a vrásky si nejsem jistá, těžko se toto posuzuje. Mám obličej nyní opravdu v dobrém stavu a nemůžu přesně říct, zda za to více může sérum, nebo tento noční krém. V každém případě mi tento noční krém vyhovuje, i když jej nebudu asi používat pořád, neboť mě děsí označení intenzivní ošetření pleti, ale řekla bych, že je to dobrý pomocník a stojí za to si ho pořídit. Objem 50 ml za 113 Kč (opravdu nechápu ty jejich ceny), krém je tentokrát v kelímku. 


Ani jeden z těchto krémů mě nezklamal a můžu rozhodně doporučit.








4 komentáře:

  1. Ten krém mě docela zaujal. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mě taky :-). jsem ráda za doporučení paní v Ryoru, zatím mě nikdy nezklamala.

      Vymazat
  2. Krém s ovocnými kyselinami musím zkusit. To bude mňamka pro moji pleť.
    stars-by-lucy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. myslím, že rozhodně stojí za to pleť trochu namlsat :-)

      Vymazat