čtvrtek 22. listopadu 2012

Moje stálice

Krásný večer vám přeji!

Nedávno jsem přemýšlela, jaké kosmetické produkty si koupím vždy znovu, když je vypotřebuji a musím říct, že jsem měla celkem problém něco vymyslet. Nakonec jsem ale krátký seznam dohromady dala, tak bych se o něj s vámi chtěla podělit s tím, že tyto výrobky vám všechny mohu skutečně doporučit.

Jako první musím rozhodně zmínit BALEA GEL NA HOLENÍ SUMMER. Myslím, že jsem jej objevila někdy loni v létě, možná to bylo ještě dřív a od té doby si na holení kupuji jenom tento gel. Je určen pro citlivou pokožku, příjemně citrusové voní a vzhledem k tomu, že obsahuje extrakt z aloe vera, tak pokožku zklidňuje a ta není po holení podrážděná. Gel je žluté barvy, po rozetření se změní na bílou pěnu, holení nohou i ostatních částí těla s ní jde lehce. Stojí kolem 50 Kč a opravdu mi vyhovuje, takže jsem se odvrátila od dražší pěny na holení od Gilette a kupuji si raději Baleu, která udělá stejnou službu a možná i lepší, protože se mi opravdu nestalo, že by moje pokožka hlásila nějaký nesouhlas s tímto výběrem. Jestli jste nezkoušeli, určitě to změňte. pozor ale jednou jsem chtěla změnu a koupila jsem si od Baley nějakou pěnu nebo gel v růžové balení, bohužel už nevím, jak se to jmenovalo a obal už nemám, byla to ale příšernost, protože to hrozně smrdělo, takže ne každý přípravek na holení od Baley je dobrý :-).

Další věcí, kterou kupuji úplně vždy když zavítám do DM jsou odličovací tamponky Ebelin. jsou ze 100 % bavlny, skvěle nasají odličovač, či pleťové tonikum, jsou na pleti příjemné. Stojí 30 Kč, v balení jich je 140 Ks. Cestovní balení stojí 12 Kč a je jich tam 30 Ks. Nemám jim co vytknout.

Šampony celkem často střídám, neoblíbila jsem si žádný natolik, abych si jej kupovala opakovaně, naopak jsem vypozorovala, že když používám nějaký šampon příliš dlouho, tak se mi začnou dělat lupy (i když možná na to mají vliv jiné faktory), pak nastupuje stálice, kterou mám doma vždy po ruce již několik let a to je šampon proti lupům Head & Shoulders. stačí pár umytí s tímto šamponem a lupy jsou pryč. Zkoušela jsem i jiné šampony proti lupům, ale k tomuto se vždycky vrátím. Teď jsem dlouho problém s lupy neměla, umyji si s ním proto vlasy někdy alespoň preventivně. Mám teď lahvičku o objemu 200 ml a myslím, že stojí kolem 100 Kč, v nabídce jsou různé vůně i velikosti a nabízí i kondicionér. Je to klasika a funguje.

Ani v oblasti krémů nemohu říct, že bych si kupovala některý opakovaně, ať už jde o krémy na obličej, tělo,nebo ruce. Jediný, který mám doma pořád je krém na nohy od Garnier, o kterém jsem psala již zde.

Víc stálic jsem dohromady nedala. mám samozřejmě výrobky oblíbené a méně oblíbené, ale pouze k těmto jmenovaným se vrací opravdu pravidelně. 

A jak jste na tom Vy? Máte své stálice?


Žádné komentáře:

Okomentovat