pondělí 3. prosince 2012

SEBAMED - sprchové gely

Krásný den!

dnes jsem si pro Vás připravila v pořadí druhý článek věnovaný výrobkům značky SEBAMED. O značce samotné jsem napsala trochu víc v článku věnovaném krémům této značky, takže bych Vás odkázala tam a dnes bych se rovnou pustila na recenzování dalších dvou výrobků, a to tentokrát z péče o tělo.

Osvěžující sprchový gel  SPA
Podle oficiálního popisu jde o "sprchový gel s výtažkem z leknínu bez mýdla a alkalických složek pro jemné denní mytí, který zanechává kůži pružnou a jemnou. Podporuje obnovu přirozeného ochranného pláště kůže s pH 5,5, které je přirozené zdravé kůži a podporuje její ochrannou funkci. Obsahuje změkčující a hydratační složky, jež obnovují hydrolipidové zásoby. Hydratuje pomocí přirozených aminokyselin, alantoin regeneruje a zjemňuje kůži. Pokožce poskytuje regeneraci a osvěžení i díky příjemné relaxační vůni. Doporučováno pro jemné mytí citlivé a zatěžované kůže, zejména po sportu. Dermatologicky testováno."Sprchový gel má zelenou barvu a jemnou příjemnou parfemaci, pokožku mi gel nevysušil, ale rozhodně jsem neměla pocit nějaké přehnané hydratace, a vlastně ani toho osvěžení, jak napovídá název. Prostě jsem se umyla a žádný zážitek ani dojem se nekonal. Můj vzorek měl 20 ml, umyla jsem se s ním asi třikrát. Plné balení má 200 ml a můžete je koupit na babybaby.cz za 144,- Kč. Tento sprchový gel bych si asi nekoupila, znám rozhodně lepší výrobky, které mi sprchu dokáží zpříjemnit víc.

MYCÍ EMULZE S OLIVOVÝM OLEJEM NA OBLIČEJ A TĚLO
"Mycí emulze pro velmi citlivou pokožku 100% bez obsahu mýdla a alkalických složek podporuje ochranu kůže a zjemňuje ji; zároveň efektivně čistí a osvěžuje. Složení pečuje o pleť díky kombinaci olivového oleje s panthenolem a složkou na bázi rostlinného škrobu. Působí proti podráždění a ztrátě lipidů a zabraňuje vysušení kůže během mytí. Pokožku hydratuje a zanechává vláčnou. Hodnota pH 5,5 podporuje obnovu přirozeného ochranného pláště kůže." Tato emulze je průhledná, vůně je opět příjemně jemná. Je mi sympatické, že jde o emulzi vhodnou pro obličej i tělo, takže na cesty, kdy chci s s sebou brát co nejméně věcí, to byl super společník. Zkoušela jsem tedy jak na tělo, tak na obličej. Opět jsem při mytí nezažila žádnou extázi, ale obličej byl vyčištěn dobře, dočisťovala jsem pleťovou vodou a tamponek zůstal téměř čistý, takže mě emulze zbavila jak make-upu, tak nečistot ulice nabraných za celý den. Plné balení o objemu 200 ml můžete koupit na babybaby.cz za 169,- Kč. Tuto mycí emulzi bych si možná i koupila.

Pokud bych měla závěrem shrnout své dojmy ze značky SEBAMED, tak mě to nějak nechytlo. Je sympatické, že jde o výrobky vhodné pro citlivou pokožku, určitě budou šetrné, ale asi právě proto mi přijdou takové nemastné, neslané. Krémy mi vůbec nevoněly, spíš naopak, sprchové gely také nevoněly, což já bych ale byla docela ráda. Z těch pěti produktů, které jsem vyzkoušela bych možná sáhla po krému na ruce a mycí emulzi, rozhodně to ale není tak, že bych po použití okamžitě sedla k počítači  a objednávala do zásoby. Produkty mi nebyly nepříjemné, ale také z nich neskáču do nebes.

Jaké máte Vy dojmy z této značky?

Žádné komentáře:

Okomentovat