neděle 3. února 2013

Nákup u LAMBRE

Krásnou neděli!

Doufám, že jste si o víkendu pěkně odpočinuly, pobavily se a máte hodně sil na další týden. 

Dnes bych vám chtěla ukázat, co jsem si pořídila na eshopu kosmetiky L'ambre. Kdo jste o této značce ještě neslyšel, najděte si videa od HannyBrokolice, která s touto značkou spolupracuje a natáčela na výrobky asi tři videa. Lak na nehty od této značky jste také mohli najít v poslední Ladybox (tedy myslím, že to byla LB). Když jsem viděla poslední video od Hanny, kde představovala oční stíny, mrkla jsem se tedy na jejich stránky a řekla jsem si, že ceny jsou docela příznivé a že bych mohla něco vyzkoušet. Vybrala jsem si nakonec 5 produktů. Objednala jsem minulou neděli, v úterý jsem dostala zprávu, že moje objednávka je připravena. Vybrala jsem si osobní převzetí na prodejně na Praze 8, kam jsem poslala přítele. Paní prý byly moc milé a celkem je rozhodilo, že přišel mladý muž vyzvednout oční stíny, málem ho nechaly odejít bez zaplacení :-). 

Vše jsem dostala v modré taštičce s nápisem L'ambre, byl v ní založen i katalog, který mi připomíná katalog od Avonu nebo Oriflame, ale tak aspoň si prohlédnu jejich nabídku v klidu. Dál mi tam dali kuponek s 15 % slevou, což mě docela potěšilo. A co jsem si tedy objednala? Využila jsem trvající vánoční akci 2 krémové oční stíny + tužka na oči s houbičkou za 278,- Kč. Můžete si nakombinovat stíny i tužky různých odstínů, takže tužku na oči jsem zvolila čokoládovou, jeden oční stín v odstínu "Zlatý med" a druhý "Růžová perla". Hrozně se mi líbí, jak mají stíny nazvané :-). O tom, jaké stíny jsou, vám určitě napíšu recenzi, ale první dojem je zatím dobrý, i když jsem čekala, že Růžová perla bude maličko výraznější, na víčku je opravdu velmi nenápadná, i když na denní nošení hezounké. No a pak jsem mrkla na pečující kosmetiku a hodila jsem do košíku olivový oční krém za 149,- Kč a krém na problematickou pleť s tea tree olejem za 129,- Kč. Krémy jsou oba poměrně malinké, pouze 15 ml, což u očního krému je celkem v pohodě, u krému na obličej mi to přijde hodně málo, ale budu ho používat opravdu jen v období problematické pleti, tak uvidíme, jak vydrží a jestli bude mít nějaké účinky. Všechny výrobky jsou zabalené v krabičkách, vypadá to moc pěkně. Ceny jsou fajn, ale přijde mi, že výrobky nejsou zrovna velká, takže zase tak levně to asi nevychází. U stínů a krému na oční okolí mi to ale nevadí. Tužka na oči je standardní. 

 


Moc se těším, jak teď budu všechno zkoušet, za nějakou dobu se ozvu, jaký dojem na mě kosmetika zanechala.

Mějte se krásně a dejte mi vědět, jestli už máte s kosmetickou Lambre nějaké zkušenosti.

Žádné komentáře:

Okomentovat